Sinhronizovan!

Raspored prikazivanja:
22-28. decembar u 17h
Cena karte: 350 dinara

Režiser: Garth Jennings
Režija sinhronizacije: Nikola Bulatović
Glasovi: Slobodan Stefanović, Paulina Manov, Dragan Vujić Vujke, Milan Antonić, Iva Stefanović, Milan Tubić, Dušica Novaković, Danijel Sič, Peđa Damnjanović, Dragana Milošević, Marko Marković, Bojan Hlišć, Leontina Vukomanović, Bojan Lazarov, Mina Lazarević, Vuk Bulatović, Vladan Savić, Zinaida Dedakin
Žanr: animirani, komedija, avantura
Dužina trajanja filma: 108 min

Illumination je oduševio publiku širom sveta voljenim hitovima kao što su „Grozan ja“, „Loraks“, „Grozan ja 2“, i „Malci“, drugi po redu animirani film s najvećom zaradom u istoriji. Posle velikog uspeha komedije „Tajni život ljubimaca“, Illumination predstavlja film „Pevajmo“ koji nam dolazi za praznike. Metju Mekonahju, Skarlet Johanson, Džon C. Rajli, Teron Edžerton i Tori Keli igraju glavne likove u ovoj muzičkoj komediji o pronalaženju sjajne zvezde koja postoji u svima nama.

Smešten u svet poput našeg ali koji naseljavaju samo životinje, „Pevajmo“ predstavlja Bastera Muna (oskarovac Metju Mekonahju), uglednu koalu koja je direktor nekada velikog pozorišta koje je vremenom propalo. Baster je večiti optimista, dobro, možda malo živi u zabludi, ali voli svoje pozorište iznad svega i učiniće sve da ga zadrži. Sad, suočen s propadanjem svoje životne ambicije, on ima poslednju šansu da vrati ovom izbledelom dragulju nekadašnju slavu tako što će producirati najveće svetsko takmičenje u pevanju. Pojaviće se pet najozbiljnijih kandidata: Majk, (Set Mekfarlan) miš koji pevuši jednako dobro kao što vara ljude; Mina, stidljiva slonica tinejdžerka (Tori Keli), koja ima užasnu tremu od nastupa; Rosita, premorena majka (oskarovka Ris Viterspun) koja ima 25 prasića; Džoni, mladi gorila gangster (Teron Edžerton) koji traži način da pobegne od porodičnog kriminala, i Eš, pank-rok bodljikavo prase (Skarlet Johanson) koja pokušava da se otrese svog arogantnog dečka i postane solo pevačica. Sve životinje će doći na Basterovu audiciju verujući da je to njihova šansa da promene svoj život. A dok ih Baster sve pojedinačno podučava i dovodi sve bliže i bliže velikom finalu, počeće da shvata da pozorište možda nije jedino što treba da se spasi. U filmu „Pevajmo“ će se naći preko 65 hit pesama, a stiže u domaće bioskope 22. decembra.

Trejler: youtube.com/watch?v=gOqnSitmRbI

Animirani film: Pevajmo 3D