Raspored prikazivanja: 20, 21, 24, 25, 26. decembar u 17h

Vikend: 22. i 23. decembar u 11h
Cena karte: 200 din.

Režija: Scott Mosier, Yarrow Cheney
Žanr: animirani, porodični, komedija
Dužina trajanja: 90 min

GRINČ je priča o neobičnom mrzovoljnom ciniku koji kreće u misiju da ukrade Božić, a čije se srce do kraja te avanture menja zahvaljujući neobuzdanom duhu devojčice koja veruje u Božić i čaroliji praznika. Duhovit, toplo i vizuelno očaravajući film pričaće nam univerzalnu priču o prazničnom duhu i nesavladivoj snazi optimizma. Grinč živi usamljeničkim životom u svojoj pećini, a jedino ko mu pravi društvo je njegov verni pas, Maks. Pećina je prepuna izuma i inovativnih sprava koje zadovoljavanju njegove svakodnevne potrebe, a jedino kada sreće svoje susede jeste kada ostane bez hrane i mora da ide do grada u nabavku. I svake godine, pred Božić, Grinča sve više i više nervira sve veća i svetlija i glasnija praznična atmosfera. Kada grad objavi da je u planu ukrašavanje tri puta veće jelke nego do tada, Grinč shvata da je jedino šta mu preostaje kako bi sebi obezbedio malo mira i tišine, da ukrade Božić. Kako bi to izveo, rešio je da se maskira u Deda Mraza.

Vikend: 22. i 23. decembar u 17h
Cena karte: 200 din.

Režija: Bob Persichetti, Peter Ramsey, Rodney Rothman
Žanr: animirani, akcija, avantura

Dužina trajanja: 117 min

U priču nas uvodi tinejdžer iz Bruklyna Majls Morales koji nam otkriva neograničene mogućnosti Spajdermen sveta ali i da nije sam. Majlsu će pozavideti mnogi jer ima najneobičnijeg učitelja na svetu koji ga podučava, ni manje ni više nego, spašavanju sveta. Ali stvari nisu onakve kakvim se čine na prvu loptu, a nova iznenađenja pojavljuju se na svakom koraku. Ova nova Spajdermen priča nateraće vas da preispitate sve što ste do sada znali o Piteru Parkeru i njegovoj transformaciji u Spajdermena.